kedd, április 06, 2010

30 perc


Ma egész napos meló, holnap még ettől is több, így szükségem volt arra, hogy kieresszem a gőzt és feltöltődjek holnapra: asszem ez edzéseim fő oka. A hét második edzése szokás szerint egy hosszabb MetCon:
  1. Bemelegítés

  2. Dupla C&P + Húzódzkodás + Snatch: Végezz 30 perc alatt annyi kört, amennyit csak bírsz:
      Dupla C&P 5x(@32-@32), folyamatosan, letétel nélkül
      Húzódzkodás 5, saját testsúly
      Snatch (10-10)x@32

  3. SMR
Ennyi. Eleinte olyan 2:30-2:45 alatt volt meg egy kör, ekkor úgy véltem, hogy simán meglesz 10 kör, de aztán valahogy mégse. :)
9 teljes kör sikerült, a 9. kör után még maradt szűk fél percem, de azt inkább a földön feküdtem ki. Úgy döntöttem, mára nekem elég....

Ami jó volt: az 5 dupla C&P-eket a két @32-vel mind az 9 körben folyamatosan végre tudtam hajtani.

Ami rossz: pont ugyanott ahol kb. két hete, ismét felszakadt a bal tenyeremen a bőr. Pedig hétvégén is frankón lecsiszoltam. Úgy látszik ott egy mocsok kis kupac mélyrehatoló bőrkeményedés van. Így az utolsó két kört már body-s kesztyűben végeztem, ami a snatcnél a fogást erősen torzítja.

Ez a 5 hét snatchmentes időszak felpuhította a tenyeremet. Apu elpuhult és tunya fia vagyok. Főzök inkább egy kis szappant. A saját zsíromból. Mer' megtehetem vazzeg!

Nincsenek megjegyzések: