szerda, április 21, 2010

Pitagorasz


Ha szerda, akkor egy összetett MetCon:
  1. Bemelegítés

    I. rész - Bevezetés: Bánszegi pörgettyű

  2. Swingek és körzés-variációk: pihenő nélkül, folyamatos 6 perc meló

    II. rész: Rajolás

  3. BUP: (3-3)@24, (5-3)@32

    III. rész: Teljes testes MetCon

  4. Pitagorasz: 26 perc alatt - Új csúcs!
      Clean&Press @32
      Húzódzkodás (saját testsúly)
      Padra guggolás @40

      Összesen (55-55) C&P, 55 PullUp, 55 Guggolás

    VI. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  5. "Világ körül": 2x(1-1 kör)x(2x20kg)
  6. Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 3x(14kg-14kg)
  7. Egykezes emelés állványról: 2x(3-3)x100kg, 2x(3-2)x120kg

  8. SMR
Az edzést egy kis rajolással kezdtem: BUP. Meglepetésszerű fejlődést tapasztaltam. 5 könnyű nyomás jobbal (még akár 3 is ment volna, de menet közben úgy döntöttem, hogy akkor @40-nel is próba), ballal is 3 ismétlés. Legalább 2 hónapja nem nyomtam így, úgy látszik nincs is rá szükség. :) Nem kell mindenre edzeni.
Jobbal aztán a @40-et is bepróbáltam, de itt már félúton kiengedtem a feszítésből: megijedtem, hogy ezt is kinyomom.... :) Egyébként mivel majdnem kiment (csak ledőlt a golyó), alkalomadtán bepróbálom!

Kipróbáltam az a pinkie-nevű nyomásfélét: tökéletes gyakorlat arra, hogy az ember éket verjen a kisujj és a gyűrűsujj közé...

Az edzés gerince egy teljes teste MetCon: Pitagorasz. Az utolsó 4-3-2-1 sorozatot összevontam két 5-ösbe.
3(!) percet javítottam a legutóbbi eredményen és még mindig látok esélyt legalább ugyanennyire, mert sok rövid pihit tartottam szerintem feleslegesen. Ugyanis elkezdve az adott gyakorlatot, az aránylag simán végigment, nagy erőlködés nélkül. Valszeg csak gondolatilag vagyok ráállva, hogy biztos nehéz lesz.

Egy kis fogáserő, majd edzés végén adtam az okosat, mert az egyik srác kérdezgetett a testépítésről.

Holnap ismét melóhegy, de már látszik a vége!

Nincsenek megjegyzések: