szombat, április 10, 2010

Aqua-Palace - aktív pihi


A kora délutánig tartó meló után családi kirándulás majdnem záróráig az Aqua-Palace-ba. Aktív pihenés, volt idő a melegvízben főni is, a tenyeremet is jól lecsiszoltam. Ráfért...

Bazsi szétcsúszdázta és szétjátszóházazta magát és végre Rékát is sikerült rávenni, hogy lecsússzon az egyik kicsiknek való 9 méteres csúszdán. Ott toporzékolt vagy 15 percig a tetején, tördelte a kis kezét, nekem lekiabált vagy ötször, hogy "Ugye megfogod a lábam?!". Végül Betti hosszas rábeszélésére - A Hangyabolyos csúszda sokkal nagyobb és azon bátor vagy..." - lecsúszott. Na, onnantól kezdve beindult a gépezet.

Azért én kis kentem a dolgot: a nagy csúszdán (74 méter hosszú, 9 méter magasról indul) megint le kellett vagy 10-szer egymás után csúszni Bazsi előtt, hogy lent el tudjam kapni. Szerintem mindannyiszor csúcsot döntöttem gyorsaságban, kár hogy nem rendeznek ebből versenyt. Tuti nyernék.

Szóval jó volt. Még egy pár alkalom, és a gyerekek egyedül csúszdáznak, mi meg fővünk, buzgározunk, masszíroztatjuk magunkat a vízsugarakkal a csúszdák melletti melegvízben. Tök jó ez a Palace. Ja, a klóros víz a kis náthámat is biztos elfújta.

Holnap egész napos intenzív tunyulás. Lesznek úgyis éppen elegen, akik sz@rrá izgulják majd magukat és úgy feszítenek, hogy már egy zabszem sem férne be...

4 megjegyzés:

Ricsi írta...

Tök jó kedvet is csinálsz egy kis szoboszlói hétvégéhez a nyárra! :)

Sanyi, a reklámgyerek írta...

Ugyina!
Szoboszló: Strand + Gyógyfürdő+ AquaPark + Aqua-Palace + Fedett Uszoda
Egy hétig is kitart, ha jó az idő, ha rossz!

Betti írta...

Mostmár beszélni kell a vezetővel, hogy egy családi vip belépővel honorálja a marketing tevékenységedet :-D

Sanyi, a lebukott gyerek írta...

Akkor kiutalok magunknak egy VIP belépőt...