szerda, április 28, 2010

Héron

Ha szerda, akkor egy hosszabb MetCon, most golyóval:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Rajolás

  2. Fekvenyomás piramisban: 5x80kg, 5x100kg, 5x120kg, 3x130kg, 2x140kg
  3. Fekvenyomás mértékadó: Testsúly 100%-a, max ismétlés - 15db - Új csúcs!

    II. rész: Teljes testes MetCon

  4. Héron mértékadó: 4 kör - @32 - 29perc

    III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  5. "Világ körül": 2x(1-1 kör)x(2x20kg)
  6. Lógás Killer Rope-n súllyal: (+20kg)x(leesésig), 2x(+40kg)x(leesésig)

  7. SMR
A terembe megérkezve az egyik régi ismerősöm épp fekvenyomott, így kedvet kaptam: beszálltam. Közben egy jót beszélgettünk :).
Felmentem egy biztonságos dupláig, majd saját testsúlynyira visszapakolva a rudat, megnéztem, hogy mennyi az annyi: 15 ismétlés. Ez bizony 3-mal több, mint amikor utoljára a múlt nyáron felmértem.

A MetCon-ra visszavonultam a kisterem magányába, amelyet csak Rammstein bácsival osztottam meg. A mai "Üssük ki Sanyit!" során végig @32-vel melóztam.
Egy kör felépítése: 10-10 Push Press, 20 guggolás, 20 fekvőtámasz, 10-10 Snatch és 20 swing. Úgy voltam vele, hogy maximum 30 percig végzem, illetve 4 körig. Egy perccel sikerült hamarabb befejeznem a 4 kört, mint 30 perc. Rettentően elfáradtam, különösen a Push Press-ek voltak nagyon kemények. (Ezt nem is nagyon szoktam végezni)

Egy kis fogáserő és jöhet a meló: sajnos holnap megint akkora heggyé nőtt, hogy csak győzzem leküzdeni...

Nincsenek megjegyzések: