péntek, április 30, 2010

ErőBenő


A hét utolsó, most erőjellegű edzése. Kora ősz óta most először atlétában, de még hosszúnadrágban :)
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő jellegű edzés

  2. C&P&PullUp: 5x[(5-5)@40 + 5x(+@24)] - "Es geht, wie am snürchen!" - ennyi maradt a 4 év gimis németből és ez se biztos, hogy jól :)
  3. Felhúzás + Padlónyomás: 3x[5x190kg + (5-5)x(@40+5kg)]

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Tabata10 swing: 10x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"

    III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  5. Erőkar tégla: 3x(5-5), sajnos, még most sem vettem + tárcsát...
  6. Lógás törölközőn: 2x(ameddig megy)

  7. SMR
Igazából az elmúlt 3-4 hét óta érzem, hogy felnőttem nyomásügyileg a @40-es golyóhoz. Ebben biztos nagy szerepe van mostanság előtérbe került dupla @32-es munkának is. Ideje volt...
Ha nagy golyót akarunk nyomni, akkor kisebbel kell edzeni. Ennyi! (Ez vajon hogy írjuk: kisebb-bel vagy kisebbel?)

Egy kevés felhúzás-gyakorlás - a múlt héten mentem nagyobb súlyokra benne - padlónyomással párban zárta az erőrészt.

A Tabatában kiadtam mindent, ami bennem volt. Sokszor rácsodálkozom, hogy a Ricsi gyerek többet is tud belőle egymás után végezni, szerintem nekem maximum 2 menne, de akkor az elsőben már biztos tudatalatt spórolnék... Így viszont "Mindent bele!"

Hétvégén pihi, pontosabban uszoda biztos lesz, mert mindkét tenyerem egy-egy kisebbfajta dombság: nem is mertem ma már snatchelni, tuti szakadás lett volna belőle. (A múlt héten országos úszóversenyt tartottak, így a nagyközönség számára zárva volt.)

2 megjegyzés:

Ricsi írta...

Ha ötre készülök, akkor azért nem tépem le annyira swingben a golyót. :) Elég a 13-14 ismétlés. Na meg nem is 40-essel dolgozom...

Sanyi, a fültépő gyerek írta...

Hali!
Én a fülét is leszakítanám, csak nem jön! De aztán keresem is a tüdőmet...