hétfő, április 05, 2010

Szobrászat


Hétvégén egy kis kártyatépés:

  • 1 pakli (33 lap) magyar kártya 4 felé 1:30
  • 1 pakli (55 lap) francia kártya: ezzel most elszórakoztam szűk fél percet...
  • Konfetti az összesből

    A Magyar 4 felé gyakorlatról készítettem egy próbavideót is. Amit javítok: hátrébb fogok állni, látszani fog a motoros rész és a letett kártyák, egymozdulattal eltépem szegény magyart.


    A végeredmény:


    Vasárnap délután AQUA-PALACE látogatás, de most csak Bazsival. Telt ház volt, nagyon sok vendég, különösen románok.
    Olyan 2 óra lubickolás, játszóház (az is van ám!) és a nép gejzírrel való lefröcskölése után végre sikerült rávennem, hogy lecsússzon először a két kb. 10-12 méteres kisebb csúszdán, majd az óriás csúszdán is (amely az első 25-30 méteren teljesen sötét cső, aztán lesz teknő alakú). Ez hatalmas eredmény, mert eddig iszonyúan parázott tőlük.

    A gejzír. A fenti rész tegnap már tömve volt nyugágyakkal, pihenni akaró emberekkel, a korláton végig száradó törölközőkkel. Ha határozott tenyérrel lefogjuk, akkor egyrészt majd 1,5x-szer olyan magas lesz, másrészt lehet ám irányítani! (Fogáserősség vazzeg!) A Sanyi gyerek borzasztó gyerekes volt tegnap...

    A csúszdatrükk: a két kisebb közül előre megbeszélve az egyik végén kellett állnom, míg ő azon lecsúszik, azért, hogy elkapjam a végén. A másikhoz álltam... Bazsi meg rádöbbent, hogy ez egyáltalán nem veszélyes. Mint a gép kezdett el csúszdázni! (Végre főhettem vagy 30 percet a csúszdák mellett a szülőknek fenntartott buzgáros, vízsugaras medencében)

    Bazsi csúszdatudományának megalapozói, az Ő "Bátorságsarka":

    Aztán hatalmas bátorsággal az óriáson is leszúcsott. Itt tudni kell, hogy én mentem elsőnek és az alján vártam (itt mély a víz). Bazsi teljesen egyedül maradt vagy három emelet magasan és magától ugrott be - a zöld lámpa jelzésére - a teljesen sötét, kanyargós csőbe. Úgyhogy ez nagy eredmény! Gyors ütemben vagy 8-10-szer kellett ezen is lecsúszni, csak a végén már zárt a Palace és lekapcsolták a vizet... (még szerencse, mert MetConok ide vagy oda, egy 6 éves gyerekkel nem könnyű tartani az iramot)
    Először csak ülve mert, aztán már le is feküdt, azaz jött ám lefelé, mint a rakéta!

    Az óriáscsúszda utolsó részlete, ahol már teknő alakú:

    Azóta csak erről beszél: asszem áttört nála egy gát, sűrűn hangoztatja, hogy "Nem vagyok ám beszari!" - óvodai szleng :)

    Ma húsvét ide vagy oda, a terem nyitva van. Meg amúgy is hétfő, így edzésnap: testépítő jellegű, izomtömeg edzés, 10-es ismétlésekkel:
    1. Bemelegítés

      I. rész: 10-ek

    2. Döntött törzsű evezés + Fekvenyomás: 10x130kg + 10x100kg, 2x(10x140kg + 10x110kg)
    3. Felhúzás + Állva nyomás rúddal (nyak mögött): (10x160kg, 10x170kg, 10x180kg) + minden sorozat után 10x60kg
    4. Francia rudas bicepsz: 3x10x40kg

      II. rész: Erőállóképesség

    5. Tabata10 swing: 10x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"
    6. Hídtartás variációk: 3x(60/30)

    7. SMR
    A fogáserősség ma elmaradt, mert beszélgettem helyette: az egyik srác érdeklődött a Gripperek után. Először tőlem akart - általam már "kinőttet" - venni, de olyanom nincs. Így valszeg rendel majd egy HG150-t. Csak sokallja a postaköltséget, ezért felajánlottam, hogy majd rajtam keresztül megveheti, ha komolyan gondolja. Amúgy egyre többen fogáserőznek edzés végén, terjed az ige...
  • Nincsenek megjegyzések: