péntek, április 02, 2010

5+10+100


Ha péntek, akkor kevés gyakorlat, alacsony ismétlésszám és nagy golyó:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő gyakorlása

  2. MP + Húzódzkodás: 3x[(5-5)x@40 + 10]
  3. Padlónyomás + Húzódzkodás: 3x[(5-5)x(@40+5kg) + 10]

    II. rész: Erőállóképesség

  4. 5 perc Snatch @32 - 100db: kb. 5mp maradt a végén, ma ennyi volt bennem
  5. Snatch + Hídtartás: 2x[(30mp-30mp)x@24 + 60mp], pihenő nélkül, maximális erőbedobással

    III. rész: Fogáserősség, Atlasz-készlet

  6. Tárcsás bicepsz: 3x(5-5)x15kg
  7. Tárcsaforgatás: (5-5 majd váltott kézzel 5-5)x25kg, folyamatos meló
  8. Kézisúlyzó tartás (szélső tárcsa): 4x(12kg-12kg)x(ameddig megy sétálva)

  9. SMR + Beszélgetés :)
Sajnos a telefonom pont lemerült mire a terembe értem, így semmi RAMMSTEIN (a telefont szoktam rákötni az általam oda vásárolt hangszóróra), helyette gagyi rádió + csajos duma, mert minden kardió gép foglalt volt fecserésző, vihogó tinikkel. Ilyen háttérrel ez a mai edzés duplának számít!

A húzódzkodás nagyon nem ment ma, így nem is erőltettem súlyokkal, maradtam a saját testsúlynál. A nyomás ellenben jó volt, de ezt se nagyon erőltettem. Azért a szerdai dupla C&P kemény volt számomra.

Egy @32-es snatch teszt. Most 100 volt bennem. A sebesség elég jó volt, csak éppen sokat pihentem közben: hiányzott a tűz, meg a zene, meg nem lehetett közben kiabálni sem, a csajok dumáltak ezerrel, szóval ez egy diszkréten lenyomott 100-as volt...
Még két sorozat snatch @24-gyel és hídtartás, csak hogy kiüssem magam.

Edzés végén az egyik törzstaggal elemeztük a Brutal Challange nevű versenyt. Mindketten alkalomadtán felmérjük, hogy mennyi az annyi. Számomra a guggolás rúddal lesz nagyon necces, mert azt nem szoktam. (Bár mostanában - tisztán ReHab céllal - elővettem pici súllyal. Bezzeg régen...)

Jó kis edzés volt, bár hiányzott a zene és sok volt a fecserésző jányocska. Hogy mi a f@sznak járnak terembe? Vagy pont azért?!

Hétvégén pihi.

Nincsenek megjegyzések: