kedd, október 21, 2014

@36-os golyók

A mai mozgolódás a @36-os golyókra épült:
  • See-Saw Press@36 + Húzódzkodás 20kg: 5x(5-5 +3)
  • Dupla C&P@36 földről indítva: 15 (Sig Klein Challenge 5 perc alatt)
  • Wrist Roller@40 + Állóvádli: 3x(befelé-kifelé + 25x40kg)
  • Snatch@36 + Renegát evezés@36 + Padlónyomás@36: 3x(10-10 + 10-10 + 10-10)
Ma fűrészelős nyomás volt soron a @36-os golyókkal. Öt sorozatban 5-5 ismétlést toltam fel, vele párhuzamosan húzódzkodtam. Már idejét sem tudom, hogy mikor nyomkodtam így utoljára. Na, ezért vagyok tarka ősz programon.
Az erőrész után ismét Sig Klein, de most a két @36-os golyóval. Minden 20 másodpercben végeztem egy ismétlést (természetesen padlóról vettem fel minden esetben), így a 15 ismétlés szűk 5 perc alatt lett meg.
A fogáserő részben egy edzőtárs kipróbálta a tekerést. Kifelé fel tudta tekerni, de befelé meg sem tudta indítani a @40-es golyót. Ezért szoktam én befelé kezdeni, mert közvetlen utána a kifelé tekerés is már nehéz.
A gyúrós részben maradtam a @36-os golyóknál, csak a renegát-padlónyomás páros elé beraktam 10-10 szakítást sorozatonként. Így ez volt a mai szakítás rész is. Nehogy má' megszakítsam magam :-)

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: