szerda, október 15, 2014

@40-es nap

Késő délelőtti edzés. Ma nagyrészt a @40-es golyókat használtam:
  • MP@40 + Húzódzkodás@24: 5x(5-5 + 3), összesen 25-25 MP és 15 húzonc
  • Váltott kezes C&P@32: 15-15, levezetésnek :-)
  • Rolling Thunder emelés + Állóvádli: 3x(3-3 + 25x40kg)
  • Renegát evezés + Padlónyomás: 3x(10-10 + 10-10)x(@40-@40)
  • Snatch@24: 50-50, egy kézcserével
Ennyi és jöhet a sült pulyka alsó comb.

A terem vezetősége szeretne kettlebell edzéseket a tornateremben, ezért oktatót keres és hajlandó golyókat is venni. A napokban jelentkezett is egy önjelölt, aki elmondása szerint már 3 éve űzi az ipart. Végzettsége nincs.
Amúgy nem értem, hogy Debrecenből miért nem tud kiesni ide egy-egy végzett RKC (illetve most már SFG) hiszen minden adnak a keze alá: terem, golyók, kulturált környezet. Szerintem most is végzett pár egyén, és már egymás hegyén-hátán oktatnak: az újak egymástól szipkázzák el a vendégeket, miközben a régiek viszik a prímet. És esetleg magukban félik a jövőt.
Mondjuk nekem nyóc, én biztos nem fogok oktatni. A golyóimat sem igen fogják használni :-) Bár ha csinosak...

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: