szerda, október 08, 2014

Mai lötyögés

Oan jó idő van, hogy kedvet kaptam ma reggel is mozgolódni egy keveset:
  • MP@40 + Húzódzkodás: 5x(3 + 5), összesen 15-15 MP és 25 húzonc
  • Váltott kezes C&P@36 padlóról + Húzódzkodás: 3x(5 + 5), összesen 15-15 C&P és 15 húzonc
  • Wrist Roller@40 + Állóvádli + Húzódzkodás: 3x(befelé-kifelé + 25x30kg + 5)
  • Snatch@24: 200 db, az első 4:45 alatt 140, aztán még kis pihi után 60
Ennyi, meg egy turmix. Kivételesen ittam egyet a teremben, mert még volt egy kis elintéznivalóm ebéd előtt.
Semmiből nem volt sok, azért ez már csak a harmadik edzés a héten. Ennek ellenére tök jól érzem magam, hiszen egyik edzésen sem szakítottam meg magam. Csak öregesen :-).
A rövidke erőrész után következett a fogáserő. A tekerésnél felraktam a @40-es golyót, simán végigvittem vele a sorozatokat. Most már ez lesz a munkasúly. A szakításnál megnyomtam az első szűk öt percet, 140 db-ot sikerült ismételni letétel nélkül (20 ismétlésenként cseréltem kezet), aztán egy szűk perc pihi és magnéziázás, majd toltam még 60-at, hogy meglegyen a 200. Nem szabad elfelejteni, hogy még mindig 104-105 kg vagyok (nem akaródzik lemenni 100-ra), és ehhez a testsúlyhoz képest ölég kicsi a 24 kg. Mindegy, én ennek is örülök.
Az edzést keretbe foglalta a húzódzkodás, minden munkasorozat után húztam 5-öt. Így összesen 55 pörgött le ma saját testsúllyal.

Holnap csütürtök.

Nincsenek megjegyzések: