vasárnap, október 26, 2014

@36-os nap a hidegben

Közvetlen edzés előtt bemelegítésként gerendák, szarufák, tetőlécek és egyéb tetőszerkezeti faanyagok átrakása volt a program. Egy szűk órába telt, négyen voltunk rá. A terem mindössze 100 méterre van a gerendázás helyszínétől, így ott folytattam a mai mozgolódást:
  • Dupla MP@36 létra + Köteles húzódzkodás@8 létra: 2x(5-5), összesen 30 nyomás és 30 húzonc
  • Dupla BUC&BUP@24: 15, mind földről indult
  • Duplagolyós@36 padlónyomás + Duplagolyós@36 döntött törzsű evezés: 3x(10 + 10)
  • RT-s farmer@36 + Állóvádli: 3x(egy kör a tornateremben + 50)
  • Snatch@24: 10x(minden percben 20 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 200 ismétlés 10 perc alatt
Az edzőterembe belépve - számomra - jeges hideg fogadott. Szerencsére a tornaterem ablakait sütötte a nap (meg én is jól felfűtöttem), így ott pár fokkal melegebb lett. Nem is mozdultam ki onnan, még a vádlit is csak saját testsúllyal végeztem (egy step padon) és a fogáserősítés rész is egy-egy Rolling Thunder-re kötött golyó hurcolászása volt.
A létrákat könnyedén letudtam, a mai 15 ismétléses kombó duplagolyós BUP nyomás volt a két @24-es golyóval. Ez inkább koncentrálós gyakorlat, mint nehéz. A gyúrós rész és a vádli-fogás páros után még átszellőztettem a tüdőmet egy kis szakítással és kész.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: