szerda, október 01, 2014

Duplagolyók

Tegnap hajnalban és reggel sikerült kisebb megszakításokkal 2-3 órát eltöltenem lakásunk legkisebb helyiségében. A ludas egy fél máktorta volt. Soha többet! Ma már jól vagyok, csak igenyösen energiahiányosan lézengek. Azért kimentem mozgolódni egy keveset, az egész edzést a tornaterem magányában végeztem:
  • Dupla MP@36 létra + Köteles húzódzkodás létra: 3x(5-5), összesen 45 nyomás és 45 húzonc
  • Emelés Rolling Thunder + Állóvádli: 3x(3-3 + 25)
  • Vegyes duplagolyós meló: 5 kör, közöttük bő egy perc pihenő
    • 5 dupla snatch@24
    • 5 dupla clean@32
    • 5-5 renegát evezés@36 fekvőtámaszokkal
  • Függeszkedés variációk: 4 sorozat, leesésig
A létrák erősen munkásak lettek, bizony érződött az a tegnapi ücsörgés. Mintha az erőm egy részét is lehúztam volna. A fogáserősítős gyakorlatot összekapcsoltam egy kis vádlival, így legalább nincs holtidő.
A lihegtetős rész egy duplagolyós kombó volt, körönként három gyakorlattal. Ha már a létrák miatt úgyis kihordtam ezeket a golyókat. A gyakorlatok között próbáltam nem pihenni, bár a vége felé azért már be-becsúszott 15-20 mp pihike is. Ütős volt ám!
A mai mozgolódást függeszkedés zárta.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: