hétfő, október 13, 2014

Létrák és Snatch

A mai mozgolódás kissé visszafogott volt, az időm szűkre szabott:
  • Dupla MP@36 létra + Köteles húzódzkodás@8 létra: 2x(5-5), összesen 30 nyomás és 30 húzonc
  • Wrist Roller@40 + Állóvádli: 3x(befelé-kifelé + 25x40kg)
  • Snatch@36:  5x(minden percben 20 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 100 ismétlés szűk 5(!) perc alatt
A létrákban a kis @8-as golyót most övre akasztottam és természetesen létránként eltérő módon raktam fel a kötelet a húzódzkodáshoz. Az idő csak két létrát engedett.
A fogáserő (most is a @40-es golyót raktam fel) és a vádli után (a 2x15 kg helyett 2x20 kg volt a terhelés) szakítás. Itt is egy rövid verzióra volt időm: 5 percen keresztül minden percben 20 ismétlést toltam, így percenként maradt pár mp pihenni és magnéziázni. Olyan meleg lett itten nálunk, hogy csak úgy folyt rólam a víz. Frankón sikerült a 100 ismétlést 5 percen belül letolni a @36-os golyóval. Aztán 2-3 percig a tüdőmet keresgéltem a teremben. :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: