szombat, október 18, 2014

@40-es golyók

Ma ismét rövid edzés, zömmel a két @40-es golyót nyűttem. Minden erőgyakorlat után (a felvezető sorozatok után is) volt 3 húzódzkodás saját testsúllyal:
  • Dupla MP@40: 3x3
  • Dupla C&P@32 földről indítva: 15 (Sig Klein Challenge 2:30 alatt)
  • Rolling Thunder emelés + Állóvádli: 3x(3-3 + 25x40kg)
  • Duplagolyós@40 padlónyomás + Duplagolyós@40 döntött törzsű evezés: 3x(10 + 10)
  • Snatch@32:  bal oldal 20-20-20, jobb oldal 20-20-20, 1 perc pihikkel a sorozatok között
A mai mozgolódás során a húzódzkodásokból összesen 10 x 3 = 45 ismétlés jött össze. Jól keretbe foglalta a mai edzést, miközben nem fárasztott el. Azért háromnál többet tudok húzódzkodni :-)
A rövid erőrész után felmértem, hogy miként állok a Sig gyerek kihívásával. Simán teljesítettem: minden 10 másodpercben végeztem egy ismétlést, a golyókat minden ismétlés után leraktam a padlóra. Így pontosan 2:30 alatt lettem kész vele.
A kiegészítő (fogáserő, vádli) és a gyúrós (nyomás, evezés) rész után szakítottam még párat és kész.

Sajnos a kis GymBoss-om megadta magát. Az elmúlt fél év során már rakoncátlankodott (nem minden karakter látszott a képernyőn, de azért lehetett használni), ellenben a héten végleg megfagyott. Hiába cseréltem benne elemet, bekapcsolás után nem reagál semmire.
2008 őszén vettem az eBay-ről, azaz szinte napra pontosan 6 évet bírt ki. Még nem tudom, hogy vegyek-e másikat, vagy a telefonomon lévő alkalmazást használjam. Ezzel az a gond, hogy egyrészt minden 10 használat után újra kell telepíteni - mondjuk 10 alkönyvtárba felrakva azért sokáig elműködik :-) - másrészt a telón zenét szoktam hallgatni edzés közben: rákötöm a tornatermi hangszórókra és mehet a Rammstein! Valszeg mégis marad a teló, mert GymBoss-ra most píz nincs. Béke poraira!

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: