csütörtök, január 08, 2015

Csütörtöki deadlift

Ma a deadlift volt az erőgyakorlat:
  • Golyós felvezetés @32: swing, clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp
  • Elemelés: 5x60kg, 5x100kg, 5x140kg, 5x170kg, 5x190kg, 2x3x210kg, 10x140kg
  • Összetett gyakorlatsor: 3 kör:
    • Húzódzkodás: 5
    • Renegát evezés: 5x(@36-@36)
    • Dupla MP: 5x(@36-@36)
    • Renegát evezés: 5x(@36-@36)
    • Húzódzkodás: 5
    • RT-s Farmer: 1 kör a tornateremben @44-@44
    • Wrist deadlift: 5x@36
  • Snatch @24: 50-50
Ma kipróbáltam egy tegnap talált gyakorlatot:



Az elemelés után először a @32-es golyóval próbáltam ki: meg sem mozdult. Na ilyen nincs: felszívtam magam és lám, 5 sima ismétlést húztam belőle. Rá kellett érezni, hogy milyen izmokkal, mit kell benne csinálni. Becsapós, mert első blikkre fingja sincs az ember gyerekének, hogy most akkor hogyan is kellene végezni. De egy kis gyakorlással már bele lehet jönni.
Be is raktam rögvest az összetett gyakorlatsorba. Egyébként a DD-s @36-os golyóval kábé pont annyira nehéz, mint a @32-es Elite típusúval, ugyanis ez utóbbinál nagy a fül és a golyótest távolsága, azaz hiába kisebb a golyó, de sokkal nagyobb az erőkar. Következőleg megnézem, hogy a @40-es Elite golyóval megy-e. Szerintem nem :-)

Az edzést egy kis szakítással zártam.

Holnap péntek és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: