vasárnap, január 11, 2015

Vasárnapi húzások

Délutáni edzés. Sajnos a gyógytorna elmaradt, mert a gyógytornász nem ért rá, így egy normál edzést tartottam. A tornateremben TRX, ezért az edzőteremben melóztam. Jó sokan voltunk:
  • Húzódzkodás @32 + BUP @32: 5x(1 + 2), kényelmes tempóban
  • MP @40 + Felhúzás 170kg + Farmer 40kg-40kg3x(5-5 + 5 + oda-vissza az edzőteremben)
  • Szegtörés: 7x220, 7x200, 6x180
  • Snatch @32: 20-20-20-20-10-10, egyszer leraktam, mert törölköznöm kellett
  • 2 kör Szauna
Ennyi. A húzódzkodás nagyon nyögvenyelősen ment, ezért csak egy szép ismétlést húztam sorozatonként, a második már erőlködős lett volna. Sebaj, így is jó. Hozzácsaptam körönként egy-egy dupla BUP-ot.
Az erőrész utáni triszettben 5 ismétlések voltak biztonsági terheléssel, a fene se akart ma már nagyon erőlködni. Szegtöréssel és egy kis szakítással zártam.
Edzés végén 2 kör szauna.

Most két nap melóhegy következik, legközelebb szerdán jutok ki a terembe.

Nincsenek megjegyzések: