péntek, január 23, 2015

Pénteki nyomások

Kora reggeli edzés, de csak most este jutottam gép elé:
  • C&P@48: 5x(1-1)
  • C&P@44 + Húzódzkodás 25kg: 3x(3-3 + 3)
  • Evezés rúddal 130kg + Koffercipelés 2x80kg + gyógytornász gyakorlat3x(10 + 2 rövid menet az edzőteremben + 10-10)
  • Felhúzás vastag rúddal: 3x10x80kg, 3x2x130kg
  • Snatch @32: 5x(10-10), fél perc pihivel az 5 sorozat között
Ennyi. A tenyerem szépen javul, ma már bepróbáltam a szakítást is edzés végén a @32-es golyóval. Igaz csak óvatosan, nagyon figyeltem a jobb tenyeremre.
A nyomkodás után (most nem volt kedvem létrázni) egy nagy súlyos triszett, majd kipróbáltam a farmeres rudat, mint felhúzó rudat. Ugyanis nemcsak a végei 50 mm átmérőjűek, hanem maga az egész rúd. Frankón lehet vele gyakorolni a vastag rudas felhúzást. Először próbából húztam 3 sorozatot a farmerre felpakolt súllyal, de aztán feltoltam 130 kg-ig. A következő farmeres meló után megnézem, hogy mennyi belőle a maxom.
Tök jó kis edzést toltam.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: