szerda, szeptember 16, 2015

Gyógytorna 6.

A kora reggeli edzéske, majd torna:
  • @32-es összetett gyakorlatsor: 3 kör, körön belül direkt pihenő nincs, a körök között 3 percet lihegtem:
    • 5-5 pincérnyomás
    • 10-10 snatch
    • 5-5 húzódzkodás, itt sem volt sok pihi, mert most eleve a húzódzkodónál golyóztam
    • 10-10 snatch
    • 5-5 evezés
    • 10-10 snatch
  • Wrist Roller @32 + Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x(kifelé-befelé + 10)
  • Gyógytorna: 70 perc
Ennyike. A golyós részben összesen 180 szakítás és 3x5 sorozat jött össze három különböző gyakorlatból. Jól meglihegtetett ez a kábé 25 perc. Egy kör olyan 5-6 perc körüli. Fogáserősítés követte lábemeléssel párban. Itt is maradtam a @32-es golyónál.
Ekkorra megérkezett a gyógytornász nénike és kezdtük a melót. Pontosabban én már végeztem a hengerezéssel és az átmozgatást kezdtük együtt.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: