szerda, szeptember 30, 2015

Gyógytorna 18.

Délelőtti mozgolódás, aztán torna:
  • Kerékpározás: 40 perc - hazulról a vetőmag telepig, majd vissza a teremig
  • @32-es összetett gyakorlatsor: 5 kör, minden 5 percben kezdtem neki, a maradék idő pihi:
    • 5-5 pincérnyomás
    • 10-10 snatch
    • 5-5 evezés golyóval
    • 10-10 snatch
  • Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x10
  • Gyógytorna: 80 perc
Ennyike. A kerékpározás brutál volt. Olyan szembe szél volt, hogy 15 km/h sebességgel döcögtem, de visszafelé is oldal/szembe szél volt, úgyhogy ott sem haladtam gyorsabban, mint 20 km/h. Vagy hússzor elátkoztam a percet, amikor ma elindultam. De a városban annyira nem volt vészes a szél, csak kint a tengerifődön :-) A szokásos táv feléig mentem el csak el, így volt bő 40 perc tekerés összesen. A lábam szinte szétdurrant, na most valóban volt létjogosultsága a torna előtti hengerezésnek.

A golyós részben összesen 200 szakítást, 25-25 pincérnyomást és 25-25 evezést pörgettem le szűk 25 perc alatt a @32-es golyóval. Komoly meló volt, a tüdőmet kellett keresgélni. Na, azért annyira nem.

A fogáserősítést kihagytam, mert szorított az idő. Neki kellett állni a hengerezésnek és a TRX-es ízületi átmozgatásnak, mert jött a nénike. Ezeket egyedül végzem, a gyógytornász ezek után szokott megérkezni. De biztos neki is szembe szele volt, mert késett, így unalmamban még lábemelőztem három sorozatot.

Holnap csütörtök és egyedül végzem a kijelölt feladatokat.

Megérkezett a saját hengerem, ma már ezzel melóztam:


Nincsenek megjegyzések: