szombat, szeptember 05, 2015

Vízszintesek és gyógytorna

Kora délelőtti mozgás:
  • Vízszintes pados nyomás + Evezés rúddal: 12x(36kg-36kg + 110kg), 2x12x(38kg-38kg + 110kg), 12x(40kg-40kg + 110kg)
  • Snatch@24: 7x(15-15), folyamatos meló, nincs lerakás közben, összesen 210 ismétlés
  • Lábemelés fej fölé függeszkedve: 3x10
  • Gyógytorna: 1 óra
Ennyike. Ismét egy minimális edzés a gyógytorna előtt. Kipróbáltam már a 40kg-os kézisúlyzó párral végrehajtott vízszintes pados nyomást. Sajnos a félelmem beigazolódott, egyszerűen ez számomra veszélyes gyakorlat: a felvételnél jól meg is húztam vele a jobb vállamat. Maga a nyomás nem okozott nehézséget, hiszen könnyedén toltam vele 12 ismétlést is, de a felvétel veszélyes. Pedig volt előtte 36-os, két 38-as sorozat is, ahol nem volt gond, de elég csak egy kicsit oldalra elhozni, és kész a baj. Nem is tudtam utána már tolódzkodni, mert bizony éreztem a jobb vállamat.
Úgyhogy ez a gyakorlat marad második gyakorlatnak, a ferde pados nyomás után lesz a fix helye, mert akkor előfárasztom a mellizmokat és nem kell akkora súlyt használni.
Egy kis szakítással folytattam, majd lábemelés.
A gyógytornán befejeztük a gyakorlatok átnézését, jövő héttől kezdődik az intenzív program. A gyógytornász nénike mindennap szeretne nyúzni. Komoly lesz.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: