vasárnap, március 15, 2020

Könnyű erő 3x5

Keddtől az összes vendéglátóhelyet zárják és részleges kijárási tilalom lép életbe. Csak halaszthatatlan munkaügyben, élelmiszer vásárlás és másnak való segítés miatt lehet kimenni a lakóházakból. Akkor is egyedül vagy az amúgy is együttélők társaságában. Nem lehet csoportosulni az utcákon, 5 főnél nagyobb létszám esetén a rendőrség intézkedik. Valszeg folyamatosan járőrözni fognak.
A fürdő is bezár, így ma edzés után hazahoztam a golyókat. A sítárolónál fogok edzeni, ahol régen is edzettem. Kint meg húzódzkodni, persze ahhoz kicsit fel kell majd öltözni. De annyi baj legyen.
Az ucsó edzés a teremben:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Lépcsőzés (felvezetés): 10x@32 + 10x@36 + 10x@40 + 3x(20 lépcső fel-le kettesével), 3 sorozat, egy kör sétával a sorozatok között
  • C&P@36 + Húzódzkodás(+@12): 3x(5-5 + 5), előtte néhány felvezető sorozat
  • Fekvőtámasz 3mp-s (állvány, emelt láb) + Evezés golyóval@48: 3x(5 + 5-5)
  • Lábemelés függeszkedve: 3x5
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
A teremben ketten voltunk, a fürdőben sem láttam tíz embernél többet. Gyorsan letoltam az edzést, aztán jött Betti és kirámoltam a golyókat az autóba. Az volt az edzés végi lihegtetős. A végén szauna. A szaunában két embert láttam, de azokat is csak messziről :-). A punnyadós medencébe nem mentem bele, helyette azonnal zuhanyoztam és jöttem haza. Az utcákon nincsenek emberek, minden zárva.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: