szerda, március 18, 2020

Mennyiségi nap

Ma éjféltől a völgyet március 31-ig karantéba helyezik, azaz se ki, se be (a kommunális szolgáltatások és az élelmiszerellátás kivételével). Úgyhogy ülünk a seggünkön. Meg remélhetőleg mindenki, ha jót akar magának és másoknak. Szerencsére nekünk parkolónk is van, teljesen körbekerített, azaz simán ki tudunk menni. De amúgy a kijárás nincs korlátozva a völgyön belül, csak 5 főnél kevesebben lehetnek egy mozgó csoportban. Az utcák szinte teljesen kihaltak. Se emberek, se autók. Nagyon helyesen. Most voltunk vásárolni, négyen voltak az egész Billában. Köszönhető ez annak is, hogy előtte sokan felhalmoztak már egy rakás cuccot - van rá egy jó szavuk: hamsterkäufe , azaz hörcsögvásárlás :-)
Edzésügyileg mennyiségi nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Lépcsőzés + DuplaMP (felvezetés): 10x@32 + 10x@36 + 10x@40 + 56 lépcső fel-le kettesével + 5x(@24-@24), 3 kör
  • DuplaMP: 6x5x(@32-@28), körönként cseréltem a golyókat a két kar között
  • Húzódzkodás: 8x5, 4 féle fogással
  • Panel-farmer: 2x(56 lépcső fel-le)x(@32-@32)
  • Gripper: (3-3)CoC1.5, (3-3)CoC2, 83-3)CoC2.5, három kör
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Mindössze három gyakorlat (a felvezetésen és a gripperen kívül) volt ma a program. A nyomásoknál felemás golyópárral dolgoztam, hiszen a második @28-as golyó a terem tulajdona volt. De így meg legalább egy kis változatosságot sikerült hozni a nyomásokba. Két @32-essel nem akartam melózni, mert akkor nagyobb pihenőket kellett volna tartani a sorozatok között.
Kora délután edzettem, sütött a nap, szinte meleg volt, simán lehetett húzódzkodni. Négyféle fogással melóztam: szűk párhuzamos, széles párhuzamos, köteles és szembe tenyerű. Mivel egy vastag gerendán húzódzkodom, így a hüvelyujj ebben az utolsó variációban kimaradt. Sőt, nyilván át sem tudom fogni, így csak a négy ujj tövénél fogom a gerendát. Azaz egy kis fogáserő is egyben.
A lihegtetős panel-farmer volt, a két @32-es golyót vittem fel és le. Körön belül nem raktam le a golyókat. Két kört elégnek is éreztem máról.
A végén gripper.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: