vasárnap, március 29, 2020

Mennyiségi nap

Ma mennyiségi edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Létrák - C&P@36 + Húzódzkodás: 3x(2-3-5), összesen 30-30 c&p és 30 húzonc (létránként más fogás)
  • Evezés golyóval@40 + Fekvőtámasz: 3x(10-10 + 10)
  • Panel-Farmer: 3x(56 lépcső fel-le)x(@32-@32), 9 perc alatt lett meg
  • Gripper: 3x(10-10)CoC1,5
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Mennyiségi nap. A létrához használt @36-os golyót kivittem a húzódzkodóhoz, így a két gyakorlatot  (c&p és húzonc) tudtam szettben végezni. Elég hűvös volt, de csak a gyakorlatok végzésnek idejére mentem ki. A húzódzkodásban volt párhuzamos fogás, ujjakon végzett és köteles.
A második páros golyós evezés és fekvőtámasz volt, itt három tízes sorozatot végeztem, aztán 3 kör panel-farmer a két @32-es golyóval. Minden 3 percben kezdtem neki. Egy menet olyan 1:45-1:50 ideig tartott, a maradék idő pihi. Mivel a 3 perces intervallumok nagyon intenzívé tették, így bőven elég is volt ennyi belőle. Egy kis marokerősítéssel fejeztem be, meg persze gurigázással.
1200 méter felett visszatért a tél, ott már hó esik, de holnapra már itt 800-900 méteren is havat mondanak. Na most eshet, semmit nem kell takarítani :-)

Holnap hétfő. Elvileg még két nap van vissza a karanténból, de lehet hosszabbítják.

Nincsenek megjegyzések: