vasárnap, november 20, 2022

Nem mini

Ma egyértelmű lett, hogy holnap nem tudok kimenni edzeni, így ma két mini edzést vontam egybe:

  • Swingek: normál 10, 12, 14, 16, 18, 20, összesen 90 lendítés
  • Evezés rúddal + Lépcsőzés: 5x(60kg, 80kg, 100kg, 110kg, 120kg, 125kg, 125kg, 125kg, 120kg), majd 10x100kg, minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével; összesen 600 lépcső fel-le
  • Kétkezes bicepsz rúddal + Tricepsz lenyomás rúddal csigán: 5x50kg + 5x(16, 18, 20 lap sorozatonként növelve), három sorozat
  • Kalapácsos bicepsz kézisúlyzóval egyszerre + Tricepsz lenyomás kötéllel csigán: 10x(20kg - 20kg) + 10x(10 lap), három sorozat
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@32 + @36 + @6), két sorozat
  • Függeszkedés: egykezes 2x(40mp-40mp)
  • Lábemelés függeszkedve: 2x15
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
Lendítések (a gimnasztika után), majd rudas evezés. 5 ismétlésekkel melóztam, egészen 125 kg-ig mentem fel. A végén 10x100kg levezető. Minden sorozat után 3x20 lépcső fel-le kettesével, nagyon jó volt ez a könnyed mozgás az evezések után.
Mivel holnap pihinap, ezért beraktam a kar nap gyakorlatait is, kevesebb sorozattal, de a szokott intenzitásal. A tricepsz lenyomásnál a 20 lap az összes lapot jelenti a gépen :-). Tekergettem még, hogy azért egy kis alkar is legyen, majd függeszkedés és hasizom.
A szaunában (és a fürdőben is) alig voltak, mivel nagyon visszafogott a fürdő szolgáltatáskupaca a felújítás alatt. Sok helyi nem jön (pedig a vasárnap amúgy a gyerekes nap a szaunában, ilyenkor 14 év alattiakat is be lehet hozni), illetve a vendégek jó része is a völgy végébe jár. Ott is van egy fürdő, igaz sokkal kisebb, de minden működik benne. A mi fürdőnk is onnan kapja csővezetéken a termálvizet.

Jó kis edzés volt, igaz sokkal több gyakorlat, de ésszel csináltam, akár ismételhető is lenne. De holnap melónap.

Holnap amúgy hétfő.

Nincsenek megjegyzések: