péntek, október 10, 2008

Pénteki Power-A

A tegnapi kettlebell után ma egy Power edzés jött. Ma kellett jönnie, mert az idő csak javul, a barackfa meg vár... Úgy gondoltam, a fakivágás biztos nem tesz jót a felhúzó teljesítményemnek, ezért inkább előre vettem az edzést:

  1. Rudas + kettlebell-szerű Bemelegítés
  2. Felhúzás: 5x200kg, 2x3x220kg, 2x6x200kg
  3. Döntött törzsű evezés francia rúddal: 8x130kg, 3x160kg, 2x8x130kg
  4. Haskörök: 2x(5 gyakorlat)x20 ismétlés
  5. Nyújtás

A felhúzásnál most rámentem a 220kg-ra: a fogásra nagyon kellett koncentrálni, ez már a fogásom erősségének 90%-a lehet. Ez különösen a 3. ismétléseknél mutatkozott meg. A 200kg-mal ilyen gondok nem voltak, sima ügy.

Az evezés most is jól ment, talán a piramis tetején éreztem a tegnapi kettlebellt és a mai felhúzást. Maradtam is a 3 ismétlésnél. Aztán le is vettem, 130kg-ra, és ebből 2 frankó sorozatot nyomtam.

A guggolás kimaradt, nem volt már rá időm, helyette 2 kemény haskört iktattam be. Volt benne hídtartás is, lábemeléssel (ahogy Gabi mutatta) valamint koffer+fej feletti kézisúlyzóval. A hasprést is kitartva csináltam, azaz sok izometrikus feszítést raktam most be.

Így utólag, nem is baj, hogy most a guggolás kimaradt, mert már most írás közben is érzem, hogy a tegnapi széles terpeszben való guggolás (hiába súly nélkül ment, de folyamatosan feszítettem közben) + a mai felhúzás bizony rendesen odatett a lábamnak, különösen a combközelítőket érzem nagyon. Nem is izomláz ez, hanem inkább a szokatlan gyakorlatok nyújtó hatása.

Nincsenek megjegyzések: