vasárnap, október 12, 2008

Power-B

A tegnapi favágást teljesen kipihentem, egyedül a tenyerem emlékeztet rá. A golyókat nem is mertem próbálni (Betti már tartott délután egy edzést a sajátjával a reptéren). Semmi sem akadályozott egy jó kis nyomós nap kivitelezésében:

  1. Kézisúlyzós Bemelegítés
  2. Mellről nyomás ülve: 3x8x60kg, 2x4x70kg, közben 20,20,16 húzódzkodás
  3. Fekvenyomás 30°-on, keretben: 10x80kg, 2x6x90kg, 3x100kg, 8x80kg közben 2x8x20kg, 2x6x25kg húzódzkodás
  4. Metcon: 6x(45/20)x42kg helyből felvétel láblökéses nyomással
  5. Nyújtás

A tegnapi vállfájdalomnak nyoma sem volt (jól bemelegítettem + sok felvezető sorozat + bőven ment a Nicoflex is). Könnyebben mentek az ismétlések, több is ment, mint a múlt héten. A köztük lévő húzódzkodásnál pedig mintha nem is lett volna testsúlyom: 20-20-16 saját testsúllyal iszonyú könnyedén. (Akár még 30 is ment volna, de súlyt is akartam akasztani)

Ma is a keretben nyomást választottam ferde padon, vele párhuzamosan nagyobb súlyokkal húzódzkodtam mint a múltkor. (Kihasználtam ezt a jó erőnlétet).

Az "edzés végi edzés" most 6 kör 45/20-as helyből felvétel volt láblökéses nyomással. Ez egy teljes testes gyakorlat, csak első körben a súlyt kissé túllőttem: 2x15kg+szorító ment fel - MetCon-nál ezzel szoktam dolgozni -, de a kör végén már éreztem, hogy ez naggggyon sok lesz, úgyhogy az első pihenőidő 2x10kg+szorító történő lecserélésre ment. Ez már jó volt, úgyhogy egyelőre ezzel kell edzeni. Elég brutál volt, de ment a Rammstein, lehetett pörögni...Következőleg - ha ezt választom - már 8 kör lesz az etap.

Összeségében kirobbanó erőben voltam, tova tűnt a tegnapi fáradság, fájdalom. Nagyon jól sikerült edzés volt.

Most már - így három hét edzésprogram váltás után - le lehet vonni a konklúziót: bejött ez a heti két power + két kettlebell + esetleg egy kondicionáló edzés. Nem fáj a könyököm, vállam, térdem (nincsenek izoláló gyakorlatok, kevesebb a súlyzós edzés), mégis  mind az erőállóképességem, mind a maximális erőm nemhogy stagnált, de még nőtt is. A forma meg szuper (a vállam is eresedik, pedig egy hét alatt 3 tábla étcsoki + egy üveg Nutella is lecsúszik), bár már nem számítom magam testépítőnek.

Nincsenek megjegyzések: