szombat, október 04, 2008

Power-A

Végre felvirradt a szombat: éljenek a nagy súlyok!
  1. Orosz + kézisúlyzós + kettlebell-szerű Bemelegítés
  2. Felhúzás: 2x6x200kg, 6x210kg
  3. Döntött törzsű evezés francia rúddal: 10x130kg, 2x4x160kg, 10x130kg 
  4. Guggolás: 3x20x110kg
  5. Ülő vádli: 2x12x60kg, 2x10x75kg
  6. Nyújtás

A felhúzásnál bizony elszámoltam a súlyokat: végig azt hittem 210kg-mal nyomom, a végén még ráraktam 10kg-ot és abban a hitben úsztam, hogy most járok 220kg-nál. Aztán vettem észre, hogy bizony ez nem így volt! De sebaj, így is jó: szépen, magabiztos kézzel és fogással húztam, a végén a 210kg (amit 220-nak hittem) gyönyörűen ment. (Ez az elszámolás annak köszönhető, hogy felváltva végeztem egy edzőpartnerrel és állandóan le-fel pakolásztuk a tárcsákat.)

Az evezésnél ezért is raktam fel 5 + 5 = 10db 15kg-os tárcsát és maximálishoz közeli teljesítményre mentem. Bika volt, különösen örültem neki, hogy a fogásom abszolút biztos volt, semmi csúszkálás: mintha odaragasztották volna a kezem a rúdhoz.

A guggolásnál maradtam 110kg-nál (a múlt héten 120kg volt a súly), és ezzel könnyedén teljesítettem a penzumot.

Az edzés végén jött egy kis izoláló ülővádli, sajnos ezt nem lehet elhagyni. Rettentő vékonyka a bal oldali vádlim, valszeg a térdprobléma miatt valami kis ideg nyomódhatott, így a sérülés után erős leépülés történt. Most kezdi lassan összeszedni magát, de még most is nagy a különbség a jobb vádlihoz képest. A vádlival párhuzamosan szorgosan végeztem a Gabitól tanult nyújtásokat, szerintem már egy kis haladás tapasztalható.

A turmix közben megemlítettem a tulajnak, hogy jó lenne egy olyan húzódzkodó rúd, ami egyenes, elég magasan is van és van alatta hely, azaz nincs egybeépítve semmivel. Csak natúr rúd két fal között. A mostani ugyanis egy tolódzkodóval egybeépített, lehajló végű szerkezet. Kissé hümmögött, de szerintem nem vette komolyan. (Rajtam kívül ha 4-5 edzőtárs szokott húzódzkodni, akkor sokat mondok)

Összeségében KIRÁLY volt az edzés!

Mellékesen reggel kettétéptem egy régi zöld összefoglaló feladatgyűjteményt. A gerincnél meg kell törni, aztán sima ügy. Sokkal könnyebb, mint a kártya. Tegnap este azzal is próbálkoztam, ketté is jött, de sokszori nekifutással. Azt hiszem a technika már jó, csak erősödni kell: a fogást végig tartani kell a kártyán. Sokat várok a Gabitól rendelt marokerősítő használatától ez ügyben.

Megjött az eBay-es Gymboss is, frankó: lehet benne két különböző intervallumot beállítani, meg a körök számát is!

Nincsenek megjegyzések: