péntek, október 17, 2008

Power-B

Ma péntek, de holnap sokat kell dolgoznom, ezért úgy gondoltam ma megyek át egy kis erőedzésre. Csak éppen a nyomós napot vettem előre, a hátnak kell a pihenő. (A héten három golyós nap is volt):

  1. Kézisúlyzós Bemelegítés
  2. Mellről nyomás ülve: 8x60kg, 2x6x70kg, 8x60kg közben 20,20,20 húzódzkodás
  3. Fekvenyomás 30°-on, keretben: 8x80kg, 2x4x100kg, 2x110kg, 8x80kg közben 3x8x20kg húzódzkodás
  4. Metcon: 6x(30/15)x42kg helyből felvétel láblökéses nyomással
  5. Nyújtás (ez most elég rövid volt sajnos, hívás jött: el kellett jöjjek)

Nagyon jól ment a nyomás, simán kipörgettem a 6 ismétléseket kétszer is 70kg-ból (ami valójában 72kg, mert a rúd 12kg). A húzódzkodás most is bika: a 20 ismétléseknél mintha a rúgóval húztak volna...

A fekvenyomás ferde padon is jó volt, most inkább nagyobb súlyra mentem, jól is ment. Közben a 20kg-os tárcsával húztam, mert most inkább nagyobb ismétlésekre akartam menni. A 110kg-ból két ismétlés könnyen ment (pedig már az edzés vége volt).

A edzés végi edzésen jól felpörögtem: az egész edzés KIRÁLY volt: semmi fájdalom, kevés gyakorlat, azok maximális erőbedobással való elvégzése, kis pörgetés a végén. Jó volt. Kár, hogy idő előtt el kelett jönnöm és ezért a nyújtás kicsit rövidre sikerült, de majd következőleg dominánsabb lesz.

A teremben jó pár régi ismerős volt most, mindenki megdicsérte a formám (pedig nem számítom magam testépítőnek), kérdezték, hogy mit szúrok, meg hogy hányszor... He-he. Szörnyülködtek a kettlebell edzésről mondottakról illetve csodálkoztak, hogy nem végzek izoláló gyakorlatokat. Hiába, ők még testépítők...

Holnap pihenés ezerrel, vasárnap jön a Power-A nap. Már most várom...

Nincsenek megjegyzések: