csütörtök, október 02, 2008

Kondicionálás

Ma elmaradt a kettlebell óra, ezért egy kondicionáló edzést tartottam. (Szerdán nem voltam edzeni, mert délelőtt Réka volt a program: Bettinek dolga volt. Az igazság az, hogy nem is igen hiányzott, a keddi kettlebell-t pihentem)

  1. Haskörök: 3x(5 gyakorlat)x20 ismétlés + közben Bemelegítés
  2. Angie mértékadó 11:15-ös idővel
  3. Kettlebell-szerű: 3x15 Swing 30kg kézisúllyal + 2 kör Farmer 30kg kézisúllyal + 2 kör Farmer+Fej feletti 30kg+12kg. Kitörés hátra gyakorlása.
  4. Metcon: 3x(4 gyakorlat)x50kg, 40' pihenővel
  5. Nyújtás

Érdekes módon a húzódzkodások elég nehezen mentek az Angie-ban, valszeg a haskörben lévő függeszkedés miatt. Legalábbis erre fogom :)

A kettlebell utánérzésben a fej feletti tartásnál rájöttem, hogy ezt kézisúlyzóval neezebb végezni: nem fekszik fel a csuklóra, mint a golyó, hanem végig tartani kell! A Kettlebell-szerű rész végén gyakoroltam a Kitörést hátra, először csak súly nélkül, aztán 12kg-mal. Természetesen Gabi instrukciója alapján: a hátralépő kézben Farmer tartásban volt a kézisúlyzó és nem volt adogatás. A tükör sokat segít, bizony látszott, hogy a hátulsó lábfej sokszor elfordul: bizony ezt szükséges még gyakorolni!

A Metconban a hasat kihagytam, így pörgősebb lett. Végül az edzés elején egy komoly hasedzés volt. Fekvőtámaszok helyett most fekvenyomás volt benne, ez meg az Angie-ban volt.

Nagyon jó edzés volt, változatos, nagy súlyok nélküli, mégis lefárasztottam magam a végére. Kissé furcsán néztek rám a swingek, illetve a súllyal való sétálás során, de hát majd megszokják. Mondjuk szólni úgysem mer senki... :))

Már készülök a hétvégi Power-re, bár az öreg bejelentette, hogy vár rám egy hatalmas barackfa a kertben, amit ki kell venni tövestől. Emlékeim szerint ez egy elég nagy és öreg fa, úgyhogy lesz egy kis funkcionális fitness is fejszével, fűrésszel, ásóval és csákánnyal...

Nincsenek megjegyzések: