vasárnap, október 26, 2008

Power A+B

A szombati pihenőnap után (4 edzésnap előzte meg) ma egybepakoltam az eddigi két súlyzós edzésemet. Holnap pihenni kell, mert kedden golyózunk, arra pedig fáradtan nem érdemes menni...

  1. Haskör: 1x(5 gyakorlat)x20 ismétlés + Bemelegítés
  2. Mellről nyomás ülve: 8x60kg, 3x6x70kg, 2x80kg, 10x60kg
  3. Húzódzkodás: 20, 8x15kg, 6x25kg, 2x(4+2)x35kg, (2+2)x40kg
  4. Döntött törzsű evezés franciával: 12x110kg, 2x10x130kg, 3x160kg, 10x140kg
  5. Fekvenyomás 30°-on, keretben: 8x80kg, 2x4x100kg, 2x110kg, 1x115kg
  6. Tárcsaforgatás: 6x15kg, 2x4x20kg, 3x25kg (természetesen ballal és jobbal is)
  7. Nyújtás

Az ülve nyomást és a húzódzkodást, illetve a ferde pados nyomást és a döntött törzsű evezést szuperszettben végeztem.

A hangulat nem volt a legjobb, meglepően sokan voltak (egy rakás nő, meg fiatal srácok), ment a duma ezerrel, a zenék meg valami lassú szerelmes dalok, hát ezekre nem lehet beindulni! De erőt vettem magamon (+egy kis koffein tabi): a nyomások jól mentek, az ülve nyomásnál simán kimentek a 6-ok, majd még 80kg-ra is felraktam. Két biztonságos ismétlés ment ebből is.

Közben a húzódzkodásoknál most a súlyokat növeltem. A 4+2-nél illetve a 2+2 a +2 negatív ismétléseket jelent: felugrás a végső pozícióba és lassú, kontrollált visszaengedés.

Következett a ferdepados nyomás és a döntött törzsű evezés kombinációja. Ez is jól ment, még 115kg-ra is felraktam, de ebből már csak 1 ment: elfáradtam.

Edzés végén jött egy kis tárcsaforgatás önbizalomnövelőnek. Még a tulaj is beszállt, ment is neki 2-3 a 15kg-osból (persze csak az egyik kézzel). Most a 25kg-osra is rámentem, ez már kemény, mert ez a tárcsa sokkal szélesebb, mint a 20-as, nehezebb megfogni. Volt egy-két sikertelen próbálkozás is, de aztán már pörgettem mindkét kézzel. Persze a ballal kicsit nehezebben, de majd megerősödik.

Sajnos beárnyékolja ez a mai jó teljesítményt, hogy a bal térdem a pénteki golyózás után már aznap estére kissé bedagadt: valszeg a renegát evezés során túl széles volt a terpesz, ezért nagy csavaró jellegű erő érte az ízületet - pedig feszítettem piszkosul - amit nem tolerált. Erre figyelni kell! Ezért sem húztam ma fel. No meg az a golyó az alkaron gyakorlat komoly izomlázat okozott az alkaromban!

Nincsenek megjegyzések: