péntek, március 06, 2009

Gripper-nap + CP-Létra


Ma napközben a zárt fogáserő és a hajlítók voltak soron.

10 Gripper-kör óránként (körön belül minimális pihenő):
    Gripper250: 1-1 ameddig megy (jobbal rendszeresen koccig)
    Gripper200: 10-10 koccig
    Gripper200: 5-5 fordított fogással koccig (rugó a kisujjnál)
    Gripper200: 1Ft-os tartása 15mp-15mp
    Befőttesgumi: 10-15 távolítás mindkét oldalon
Este átmentem egy gyors golyózásra, mert csak furdalt a lelkiismeret, hogy jogos-e a létrákhoz nagyobb golyót használnom:
  1. Bemelegítés (röviden)
  2. C&P létra + Húzódzkodás: 5x[(1-2-3-4-5)@24 + 10x15kg], összesen 75-75 clean, 75-75 MP és 50 húzódzkodás
  3. Tárcsaforgatás: (6-6)x15kg, 2x(5-5)x20kg
  4. Nyújtás (röviden)
Mivel a létrákon belül le sem tettem a golyót, azaz egyhuzamban végeztem el az 5 teljes lépcsőt mindkét oldalra + húzódzkodtam is közvetlen utána, ezért úgy gondolom, hogy jogos a nagyobb golyóra váltani.
A @40 azonban még sok hozzá (azt tegnap tapasztaltam, mert 3x(1-2) éppen csak, hogy létrácska) ezért egy köztes méretű golyó kell!

A létrák között olyan 3-5 percet is pihentem, pontosabban dumáltam, mert egy régi bodissal futottam össze. Még a RollingT-vel is emeltettem vele (60kg-ot simán felbírt). Jót beszélgettünk!
Amúgy piszok erős: 140kg-os erősen pocakos hústorony, de 160kg-mal fekvenyom, 200kg-mal guggol és ennyivel felhúz szériasúlyban. Mellről 100kg-mal nyom állva. Azaz ezek az edzősúlyai és nem csúcsok. Ja, és 10-et tud húzódzkodni is (még ha nem is golyózós stílusban), mindezt koksz nélkül!
A testsúlyához képest persze ezek nem nagy számok, de azért abszolutban és főleg "tisztán" (rántotthús, tejbegríz, kolbász stb. még tápkieget sem szed) mindenképpen tisztelet parancsolóak!
Egyébként a @40-be 10-et nyomott könnyedén, ha nem is pont MP stílusban, de 10, az 10, akárhogy is nyomjuk!

Úgy néz ki, hogy a terem pont a nevem napján zár be két hétre. Megvalósul a NAGY felújítás: egybenyitják a kisebb helyiségeket, újakat is bevonnak, eltűnik a folyosó, festés, új gépeket hoznak (mondjuk ez engem nem érint), átrendezés, stb. Megindult a harc a termek között, végre valami, amiből az egyszerű ember csak hasznot húz! Úgyhogy két hétig uszodai edzés lesz. Remélem az idő már engedi, hogy kint golyózzak a parkban. Ha nem, akkor a golyózással is irány az uszoda.

Nincsenek megjegyzések: