kedd, március 31, 2009

CP-Létra + Swing


Az edzésprogramnak megfelelően (még otthon, a Jaga holnap nyit: együtt megyünk Bettivel edzeni)
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: 5x(4 lépcsős létra)@32, 40perc alatt
  3. MetCon: Kétkezes swingek: 15x(30mp munka + 30mp pihenő)@40 összesen bőven 300 swing 15 perc alatt
  4. Nyújtás + fetrengés
Az egész 60 percbe belefért. Ment a Rammstein: jó volt. A swingek elején még 25 is ment 30mp alatt, majd fokozatosan csökkent, a vége felé már a 20 volt a cél.
Jól elfáradtam, bár most a swingek végén simán összetudtam nyomni a 200-ast, azaz a fogásomat most nem készítette ki. Persze a vasárnap szerzett vízhólyagot már az első sorozat swing lekapta, de hát megérdemlem...
Ez a nap megfelelő, változtatás nélkül marad az edzésprogramban.

Tegnap egyébként Grippereztem illetve kártyáztam (konfetti) egy kicsit, be is írtam az edzésprogramba.

Nincsenek megjegyzések: