szombat, március 07, 2009

Power + Punnyadás


Ma az uszodában volt a heti nagysúlyos edzésnap. Jó nagy hangzavar volt, ugyanis éppen búvárúszó bajnokságot tartottak, így úszni nem lehetett, de minden más szolgáltatás működött.
  1. Haskör: 2x[(5 gyakorlat)x20 ismétlés] + Bemelegítés
  2. Felhúzás: 4 lépéses bemelegítés + 8x190kg + 2x5x210kg, 5x220kg, 5x200kg
  3. Francia rudas evezés + Ülve evezés csigán: 3x(6x120kg + 12x100kg)
  4. Nyújtás
  5. Melegvizes ücsörgés kint-bent: 30perc
  6. Forró zuhany: 10perc
A felhúzásnál most nagyobb súlyokra is rámentem, mert a fellépkedés során (különösen a 190kg-nál) éreztem, hogy nagyon könnyű a súly.

A franciával evezést szuperszettbe raktam egy kis ülő evezéssel csigán, mert a felhúzás már kivette az erőt - így nagyobb súlyra nem láttam értelmét felpakolni - de így mégis jól át tudtam dolgozni a hátat.

A nyújtás a szokott földön fetrengéssel kiegészítve, mert jó meleg volt. (Gondolom a bajnokságra kicsit felfűtötték az épületet + a sok-sok ember melegítő hatása)

A melegvizes ücsörgés a maradék erőmet is leszívta...

Se erőállóképességi munka, se szauna nem volt, mert ugyan a betegség lassan elmúlt, de a nátha még tartja magát. Sokan egy kis náthát a szaunában szoktak kúrálni, de rám mindig csak rontó hatással van ilyenkor, ezt már kitapasztaltam.

Holnap totál pihenőnap, hétfőn golyózás!

Nincsenek megjegyzések: