szerda, március 04, 2009

Kettlebell-32


A tegnapi pihenőnap megtette hatását, mintha már a betegség-hegy túloldalán jönnék lefelé, de azért még fenn vagyok a hegyen.

A bemelegítés után rögvest egy kedves kombó:
    Fej feletti cipelés és a séta során 3x(2-2) váltott karos nyomás (@16+@16)
    Medvejárás (kb. 8m)x(@16+@16)
    Renegát evezés fekvőtámasszal (10-10)x(@16+@16)
    Medvejárás (kb. 8m)x(@16+@16)
Mindezt kétszer, persze pihenőkkel. Gabi végig ott jött mellettem a cipelés során és a nyomások idején próbálta bedönteni az éppen kinyújtott karom. (Én meg próbáltam minél feljebb nyújtani, hogy ne érje el. Elérte.) Így kényszerített, hogy tartsam feszesen a könyököm. Kénytelen voltam, mert egyébként a fejemre esett volna a fenti golyó...
Pihenésképpen Vaskereszt 2x2x(@12+@12). Addig Betti evezett a két @16-tal.

Az óra második felében TGU. @16-tal néhányszor mindkét oldalra, majd talppal felfelé is. Itt először ballal lefelé jövet bizony leesett, nem koncentráltam eléggé. Meg túl gyorsan is jöttem lefelé.
Pihenésképpen 10-10 snatch @16-tal. Gabi szerint elkezdhetem otthon is, el is kezdem! (Már ha 100%-ra rendbejövök ebből a fránya betegségből)

Óra végén:
    1-1 TGU Talppal felfelé tartva a @16-ot
    10-10 snatch @24
    1-1 TGU Talppal felfelé tartva a @16-ot
    10-10 snatch @24

Ekkor már nem esett le egyik kézből sem. Még megpróbáltam @24-gyel is, de ehhez már ekkor kevés voltam. Helyette nyomtam pár BUP-ot vele.
Egy kis nyújtás és mehettünk is zuhanyozni. (Rámfért)

Betti ma is megdolgozott a délutáni alvásáért. HF-nek kaptuk, hogy segítsek neki az itthoni húzódzkodón egyrészt a felhúzásban, másrészt a fenti végpozíció elérésében, ahol izometrikusan tart, majd lassan visszaenged.

Legközelebb hétfőn lesz Gabis golyózás.

Holnap elvileg súlyzós edzés, de ez függ a reggeli közérzetemtől.

Nincsenek megjegyzések: