péntek, március 13, 2009

Power minden irányban


A hét egyetlen súlyzós edzésnapja, ugyanis hétvégén más lesz a program. (A golyókat is haza kell farmerozni, az átalakítás ideje alatt még el találnak gurulni...)
  1. Bemelegítés
  2. Állva nyomás rúddal + Húzódzkodás súllyal: 3x(5x70kg + 6x25kg)
  3. Ferde pados nyomás + Evezés francia rúddal: (8x90kg + 10x130kg), 2x(4x100kg + 4x150kg), (8x90kg + 10x130kg)
  4. Snatch gyakorlás: 3x(20bal-20jobb)@16, 2x(20bal-20jobb)@24, 1x(20bal-20jobb)@16, szűk egy perc pihenőkkel a 6 kör között (nem mértem pontosan)
  5. Nyújtás + fetrengés: Természetesen törölközőn
Az erőgyakorlatokat szuperszettbe raktam. Az állva nyomás nagyon nehezen ment, a golyós MP kissé más irányú mozgást kíván, ezért szokatlan volt a rudas nyomás.

A snatchek inkább gyakorlás jelleggel mentek, nem törekedtem a gyors végrehajtásra (kivéve az utolsó kört @16-tal, ekkor olyan gyorsan végeztem, ahogy Gabi mutatta: a golyót erővel húztam lefelé is, nem csak kontrolláltan leejtettem)

Nagyon elfáradtam a végére. Ez a két hét taknyolás meglátszik a teljesítőképességen, de nem verseny ez.

Nincsenek megjegyzések: