szerda, május 20, 2015

02: Munkás nap

Késő délelőtti mozgolódás:
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal 40kg-40kg + Húzódzkodás 15kg: 3x(10 + 5), négy felvezető sorozattal
  • Vastag rúd > Döntött törzsű evezés + Felhúzás: 5+5 ismétlések letétel nélkül - 50kg, 60kg, 70kg, 80kg, 90kg, 100kg, majd 3x(3+3)x110kg
  • Felhúzás vastag rúddal 130kg: 3x3, fogáserősség célzattal
  • Swing @48 + Egylábas guggolás bordásfalnál: 5x(minden két percben 10 swing és 10-10 guggolás, a maradék idő pihi), összesen 50 swing és 50-50 guggolás 10 perc alatt
Ennyi. Nyomás-Húzódzkodás párosban már két felvezető sorozatnál is 15kg-mal volt a húzonc, azaz összesen 5x5. A vastag rudat nyomorgattam ezután, végül egy swing-guggolás párossal fejeztem be. A gyógytornász a lelkemre kötötte, hogy ez a páros legalább minden második edzésen legyen a befejező gyakorlat. Ok.
Egyébként ma az első sorozat swing során szétszakadt fenekemen a nadrág. Ilyen még nem történt velem edzésen. Ráadásul jó hosszan. Mivel a pultoson és a tulajokon kívül más nem volt a teremben (és azok is az edzőteremben voltak, nem a tornateremben, ahol én), így nem zavartattam magam, végigtoltam a swing+guggolás köröket.
Szauna nem volt, mert valamit tényleg javítottak rajta, munkások jöttek-mentek.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: