vasárnap, május 17, 2015

Új világ 13. + Gyógytorna

Kora reggeli wellness kupac:
  • Duplagolyós gyakorlás @36-@36: 5 kör az alábbiakból, 4-4-4-4-4 ismétlések az egyes körökben, minden sorozatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • dupla clean
    • dupla mp
    • dupla clean
    • fűrészelős nyomás
    20 perc alatt összesen 40+10 dupla clean, 20 dupla mp és 20-20 fűrészelős nyomás
    • Koffercipelés 2x80kg: 10x14m, 4:47 alatt, 3 mp-t javítottam :-)
    • Gyógytorna: 60 perc általános nyújtás
    • Szauna: 2 kör
    A 20 perces duplagolyós melóban végigtoltam 4 ismétlésekkel az öt kört. Aztán farmer, itt ismét hoztam az 5 percen belüli időt, úgyhogy következőleg 90-90 kg-ra fogom pakolni a koffereket.
    Nyújtásóra, majd szauna. Az edzés (öltözéssel, bemelegítéssel, felvezető sorozatokkal) 1 óra, a nyújtás szintén, a két kör szauna újfent (a két csendes pihenéssel együtt). Azaz ma 3 órát szántam magamra :-)

    Holnap hétfő.

    Nincsenek megjegyzések: