szerda, május 13, 2015

Új világ 11.

Késő délelőtti mozgolódás:
  • Duplagolyós gyakorlás @36-@36: 5 kör az alábbiakból, 4-4-4-4-4 ismétlések az egyes körökben, minden sorozatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • dupla clean
    • dupla mp
    • dupla clean
    • fűrészelős nyomás
    20 perc alatt összesen 40+10 dupla clean, 20 dupla mp és 20-20 fűrészelős nyomás
    • Szegtörés: 7x230, 7x200
    • Padlónyomás @40 + Invertált evezés: 3x(10-10 + 10), külön pihi nincs a sorozatok közt sem
    • Koffercipelés 2x80kg: 10x14m, 4:50 alatt
    • Szauna: 1 kör
    A 20 perces duplagolyós melóban végigtoltam 4 ismétlésekkel az öt kört. Koncentrálós volt, a mai edzés csúcspontja. Szegtörés következett, majd egy gyors nyomás-evezés páros (strandszezon), itt külön pihi sehol nem volt.
    A levezetés farmer, ismét egy percet faragtam az eddigi csúcsból. Pedig a múlt héten már azt hittem, hogy az akkor elért 5:50 milyen hipi-szupi eredmény. Pedig lehetett rajta egy percet javítani :-) Még egyszer végigviszem ezzel a súllyal ezt a 10 hosszt, és ha az is 5 percen belül lesz, akkor 90-90 kg-ra váltok.
    Szaunával fejeztem be ez a mai kis pöpec edzést.

    Holnap csütörtök és melóhegy.

    Nincsenek megjegyzések: