kedd, május 05, 2015

Új világ 05.

Késő délutáni mozgolódás:
  • BUP @36 + Húzódzkodás 20kg: 3x(3-3 + 3), négy felvezető sorozattal
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal 40kg-40kg + Vastag rudas evezés 100kg: 2x(10 + 10), négy felvezető sorozattal
  • Felhúzás egy kézzel 110kg: 3x(1-1), fogáserősség célzattal
  • Snatch @24 + Kézisúlyzós farmer 40kg-40kg: 3x(30-30 + oda-vissza a teremben, a három sorozat közt 1-2 perc pihi
  • Szauna: 1 kör
Ennyi. Jó sokan voltak a teremben. Sőt, szinte zsúfoltság volt, ráadásul a tornateremben csoportos foglakozás is. MP helyett ma BUPoztam. Állva. Kicsit éreztem a lábujjam, de annyi baj legyen. Amúgy jó nehéz volt, nem erő gondok voltak, hanem egyensúly hiány. Látszik, hogy régen végeztem már ezt a fajta nyomást. Az első @36-os sorozatnál ballal csak egy ismétlés sikerült, de aztán letettem, átgondoltam hogy akkor hogy is, és lám, már ment a három ismétlés.
A mennyiségi rész után egy kis egykezes felhúzás. Az egyik srác éppen ezzel a súllyal melózott, én meg legalább letudtam a fogáserősítést :-)
Szakítás-farmer párossal fejeztem be, totál lefőttem benne. Hozzá kell tenni, hogy ebben a hirtelen jött kánikulában nagyon párás, szinte szaunaszerű volt a levegő a teremben: akkor kezdték kapcsolgatni a klímát. Elég is volt utána egy kör szauna.

Holnap szerda.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egyszer csikó koromban még volt hasonló élményem amikor a 60-70 kg-s fekvenyomásom során akart egy hegyomlásnyi sporttárs beszállni, én persze büszkén rábólintottam, mire ő elkezdett bicepezni a rúddal...
Gondolom a srác is hasonlóan érzett amikor elkezdtél egykézzel felhúzni. :)

Névtelen írta...

Hali!
Semmi különös nincs szerintem ebben, a srác régi ismerős. A teremben amúgy is csodabogárnak tekintenek - vastag rudas gyakorlatok, szegtörés, lapátnyél tekergetés, farmer-verziók, meg maga az egész golyós gyakorlatkupac - úgyhogy ezt is elkönyvelték, mint egy újabb semmirevaló hóbortot :-)