péntek, május 22, 2015

03: Duplások és gyógytorna

Tegnap délután egy hosszabb kerti munka figyelt be (egy jó hosszú és szép magas sövény nyírása - persze sövényvágó ollóval, mert úgy nehezebb - locsolás és egyebek), bizony elfáradtam benne.

Ma déli edzés:
  • Duplagolyós gyakorlás @36-@36: 3 kör az alábbiakból, 4-4-4 ismétlések az egyes körökben, minden sorozatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • dupla clean
    • dupla mp
    • dupla clean
    • fűrészelős nyomás
    12 perc alatt összesen 24+6 dupla clean, 12 dupla mp és 12-12 fűrészelős nyomás
    • Koffercipelés 2x90kg: 5x28 méter, 6:03 alatt
    • Szegtörés: 7x230, 7.6x260, 7x200
    • Gyógytorna: 60 perc általános nyújtás
    A duplagolyós melóban a szokásos 5 kör helyett 3-at toltam végig, mert valahogy nem éreztem ma ezt a gyakorlatot. Nyögvenyelős is volt, a szokásosnál jobban is lihegtetett, így 3 kör után abbahagytam. Ez van.
    A koffernél emeltem 10-10 kg-ot kofferenként, másrészt a tornateremben köröztem, mert az edzőteremben sokan voltak. Itt egy kör 28 méter, ráadásul féltávnál egy kis sugarú körben kell megfordulni, azaz egyszerre hosszabb távot lehet/kell vinni, mint az edzőteremben, plusz nehezítés a fordulás. A 10-10 kg-os emelés is rátett egy lapáttal, de szerintem így is jót mentem a 6 perces idővel. Ki is pukkasztott teljesen.
    Szegtöréssel zártam (a teljes repertoáron végigmentem), majd jött a gyógytornász nénike. Szauna nem volt, mert sietnem kellett.

    Holnap szombat.

    Nincsenek megjegyzések: