péntek, május 29, 2015

07: Duplások és szakítás

Ma gyógytorna is lett volna, de a nénike lemondta: vizsgáznia kell. Így csak egy rövid edzést tartottam. A szerdai vádlizás egyébként mára ért be, alig tudok menni :-)
  • Duplagolyós gyakorlás: 2 kör (összesen 6 perc meló) az alábbiakból, minden gyakorlatban 5 ismétlés, minden gyakorlatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • dupla clean
    • dupla mp
    • dupla clean
    • fűrészelős nyomás
    @24-@24, majd @32-@32 a használt golyópár
    • DuplaC&P @40-@40: 10x(minden 30 mp elején egy ismétlés, a maradék idő pihi)
    • DuplaC&P @32-@32 + Húzódzkodás: 3x(10 + 10, minden 4 perc elején, a maradék idő pihi)
    • Szegtörés: 7x230, 7.6x220, ez ma nagyon munkás volt
    • Snatch @24: 50-50, az 5 percből maradt idő pihi, aztán 40-40-10-10, összesen 9 perc meló
    • Szauna: 2 kör
    Végre tudtam szaunázni. Alapvetően a duplagolyós felvétel és nyomás volt a program, nagy golyóval erőre, majd közepes golyóval (és húzódzkodással) lihegtetésre. Rongáltam még a vasat (itt a tegnapi mellezés nagyon érződött), majd 200 szakítás a kis fekete @24-es golyóval. Eredetileg kétszer 5 percben 50-50 ismétlést akartam, de az alkarom a másodikban már csak 40-40 ismétlésre volt képes, külön toltam le még 10-10-et. Sebaj, így is jó volt!
    Egy kis szauna és jöhetett az ebéd.

    Holnap szombat.

    Nincsenek megjegyzések: