hétfő, június 01, 2015

08: Erőcske és szakítás

Ma este jutottam ki edzeni. Bár ne tettem volna, mert az edzőteremben nagyon sokan voltak, a tornateremben pedig egymás utáni TRX órák. Kiszorultam a tömegbe, de szerencsére találtam egy szabad sarkot. Gyorsan letudtam egy szűkített erőnapot, aztán bemenekültem a szaunába:
  • Duplagolyós gyakorlás: 2 kör (összesen 6 perc meló) az alábbiakból, minden gyakorlatban 5 ismétlés, minden gyakorlatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • dupla clean
    • dupla mp
    • dupla clean
    • fűrészelős nyomás
    @24-@24, majd @32-@32 a használt golyópár
    • DuplaMP @40-@40: 5x2
    • Húzódzkodás 25kg: 5x2
    • Snatch @40: 8x(minden percben 15 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 120 ismétlés 8 perc alatt
    • Szegtörés: 7x230, 7x200
    • Függeszkedés törölközőn szűk fogással: 3x30mp
    • Szauna: 2 kör
    A szakítás frankón meglihegtetett, ezért már megérte kimenni.

    Holnap kedd.

    Nincsenek megjegyzések: