szerda, június 10, 2015

Fahasítás és fűrészelés

Késő délután egy kis fizikai munka:
  • Rönkök hasítása: hasító fejsze és ékek használata
  • Fűrészelés: asztali körfűrész
Bő 3 óra hosszat betartott, különösen a hasítás volt nagyon fogós, a hasító fejsze büntet ám. Remélem kicsit barnultam is, mert nagyon-nagyon íróasztal színem van :-).
Vettem egy frankó körfűrészt, védőszemüveggel is felszerelkeztem, de most már érzem, hogy fülvédőt is kellett volna, mert totál be van dugulva mindkét fülem. Amúgy mindent frankón hallok, csak olyan, mintha még mindkét fülemben zúgna a fűrész. Maga a körfűrész jól vizsgázott, mindössze négy alkalommal kellett elővennem a kézifűrészt.
Rendeltem 15 mázsa kuglis akácot, mivel tavalyról megmaradt másfél sornyi fa, így szerintem ennyi elég lesz a következő télre. Nagyon száraz a fa, megéri mázsára venni. Remélem valóban abból a kupacból hoznak, amit mutogattak a fatelepen, mert ha nem, biz' isten rájuk borítom.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: