kedd, június 09, 2015

12: Munkás nap és Szeánsz

Késő délutáni edzés. Reggel még egy óra hátmasszázs is befigyelt, mert az a gyulai nyomorék ágy teljesen nyomorékká tett. Kénytelen voltam elhívni a kedvenc vaskezű masszőrömet (aki amúgy méhész is, így elhozta a havi mézadagunkat is), hogy a csuklyásomból és a hátamból száműzze a görcsöket. Frankón sikerült, igaz, láttam közben néhány csillagot :-). Természetesen Betti is kapott a jóból, ugyanis ez egy masszőr házaspár, így őt is kezelésbe vették.
Maga az edzéske:
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal 40kg-40kg + Húzódzkodás 15kg: 3x(10 + 5), négy felvezető sorozattal, minden sorozat után 2-2 Rolling Thunder emelés
  • Koffercipelés 2x90kg + Döntött törzsű evezés vastag rúddal: 4x(2x14 méter + 10, minden 3 perc elején, a maradék idő lihegés), összesen 12 perc meló
  • Snatch @24: 4x(minden 2 és fél percben 50 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 200
  • Szauna szeánsz: 2x15 perc + pihik
Ennyi. A nyomás-húzódzkodás párosban már két felvezető sorozatnál is 15kg-mal volt a húzonc, azaz összesen 5x5. A koffer-evezés párosban most két hossz koffer után volt egy evezés, összesen 4 körben. Frankó kis páros :-)
A szakításban végre sikerült jobb kar 50, bal kar 50, jobb kar 50, bal kar 50 leosztásban letudni a 200 ismétlést, annyi könnyítéssel, hogy minden 50 ismétlésnek 2 és fél percenként kezdtem neki, a maradék időben pedig törölköztem illetve a másik tenyeremet próbáltam szárazra törölni. Ugyanis amúgy a teremben elég fülledt volt a levegő, csak úgy folyt rólam a lé. Ráadásul nem vittem a kis teniszes csuklószorítót, ami nagyon jól felfogja az alkarról lefolyó verejtéket.
Edzés után becsatlakoztam az éppen induló szauna szeánszba két kör erejéig (amúgy három körös a teljes program). Nagyon tetszett, egy szakképzett szaunamesternő tartotta, még táncolt is közben :-)
Jövő héttől rendszeres programmá teszem, mert minden kedden van ilyen szeánsz és amúgy időmilliomos lettem szeptemberig. :-))))))))))))))))))))))))

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: