kedd, június 16, 2015

15: Létrák és szakítás

Késő délutáni edzés:
  • Duplagolyós C&P @36-@36 + Húzódzkodás (párhuzamos fogással) 10kg létrák: (4-4-4), 26 perc alatt, összesen 30 felvétel és nyomás és 30 húzonc
    • Szegtörés: 7x230, 7x200, 7.6x260
    • Vastag rudas felhúzás: 3x3x130kg, 2x20x90kg
    • Snatch @36: 10x(minden percben 10 ismétlés) összesen 100 ismétlés 10 perc alatt
    • Szauna: 2 kör
    Ennyike. A létráknál +10 kg-mal húzódzkodtam, a felvétel-nyomás maradt ugyanannyi. Egy kis fogáserősítés következett, majd egy rövid lihegtetős rész. Nagyon biztonságit mentem, mert tele a tenyerem bőrkeményedéssel, nem akartam egy soká gyógyuló bőrfolytonossági hiányt.
    Tenyeremet rendbe kell tennem, mert kellemetlen eme rettenetes helyzet. Meg kell reszelnem, nem lehet vele rendesen szneccselnem. Fene egye meg.

    Sajnos a szeánsz elmaradt, pedig direkt úgy mentem, hogy az edzésem akkor érjen véget, amikor az kezdődik. A szaunamesternő - a táncolós - nem ért rá. Majd a jövő héten. Helyette magamnak tartottam egy két körös szeánszot. De csak ücsörögtem és nem táncoltam.

    Holnap szerda.

    Nincsenek megjegyzések: