csütörtök, június 04, 2015

10: Duplások és lábazás :-)

Délelőtti gyors edzés. Kellemes idő volt a teremben, mentek a légkondik:
  • Duplagolyós gyakorlás @36-@36: 5 kör az alábbiakból, minden sorozatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • 4 dupla clean
    • 3 dupla mp
    • 4 dupla clean
    • 3 fűrészelős nyomás
    20 perc alatt összesen 40+10 dupla clean, 15 dupla mp és 15-15 fűrészelős nyomás
    • @44-es meló: 3 kör az alábbiakból, minden körnek 4 percenként kezdtem neki, kb. körönként 1 percem maradt pihenni, 1 kör felépítése:
      • 5 renegát evezés
      • 5-5 padlónyomás
      • 5 húzódzkodás
      • 56 méter farmerjárás a tornateremben - 2 tornatermi kör
      12 perc alatt összesen 15 renegát, 15-15 padlónyomás, 15 húzódzkodás és 168 méter farmer
    • 3x5 perc alsó végtag: a három gyakorlat végrehajtása között 1 perc pihenőket tartottam:
      • swing - 10x(10 ismétlés minden fél percben)@48
      • egylábas guggolás bordásfalnál - 10-10-9-9-8-8-7-7-6-6-5-5-4-4-3-3-2-2-1-1
      • állóvádli - 5x(15 lassú minden perc elején)x60kg
      Ütős volt!
    A mai edzést három - igenyösen intenzívre sikeredett - részre tagoltam:
    1. Az első 20 percben duplagolyós meló: egy biztonsági menetet vittem végig, a felvételeknél 4 ismétlésekkel, a nyomásoknál 3 ismétlésekkel melóztam. Természetesen volt 1-1 teljes környi felvezetés a @24-@24 illetve @32-@32 párossal.
    2. A második 12 percben nagy golyós strandizom fejlesztés, mert már itt a nyár! Csak úgy folyt rólam a víz, pedig mentek a légkondik.
    3. A harmadik 15 percben kifingattam magam a swingekkel, aztán lealáztam még a maradék combizmokat, végül bedurrantottam a vádlit.
    Frankó kis edzés volt!
    Most pár napig várlátogatás és csúszdahegyek. Meg sok-sok fagyi, süti és mindenféle jó. Ez utóbbi kajakupac persze nem nekem, én maradok a hús-zöldség hegyeknél, minimális szénhidráttal.

    Holnap péntek.

    Nincsenek megjegyzések: