vasárnap, június 14, 2015

Uszoda

Nagyon régen voltam, pedig már sokszor elhatároztam, hogy rendszeresen fogok járni. De valahogy mindig ez marad ki. Persze ebben része volt a lábujjam törésének illetve, hogy sokszor kellett hétvégente melóznom. De ezeknek most már vége. A mai kiruccanás alapvető célja volt, hogy a tegnapi favágás-fahordás páros letaglózó hatását próbáltam ellensúlyozni valami kis aktív pihenéssel:

  • 1500 méter gyors laza tempóban, olyan ez, mint a biciklizés: nem lehet elfelejteni
  • 20 perc gyógyvizes punnyadás. Majdnem bealudtam, engem ez a gyógyvíz nagyon ki tud ütni, más meg félnapokat pofázik benne :-)
  • 3 kör szauna. Mindannyiszor jó sokáig hűtöttem magam a jéghideg merülőmedencében

  • Mintha kicseréltek volna, jó ötlet volt kimenni!

    Holnap hétfő.

    Nincsenek megjegyzések: