vasárnap, június 07, 2015

11: @40 Goerner és szakítás

Pár napig Gyulán voltunk egy kis előnyaralásra. A gyerekek még nem látták a várat illetve egyikünk sem volt még az AquaPalotában. Pénteken az élményfürdőben kezdtünk, mert úgy gondoltuk, hogy nem lesznek sokan. Valóban így volt, a kis családom rongyosra csúszkálta a seggét. Még Betti is. Különösen a Fel(l)ejtős csúszda tetszett. De nagyon. Sőt!
Másnap városnézés, vár, cukrászda (A Kézműves és a 100 éves egy cég, rengeteg finomsággal!), Dottó, séta stb.
Csak a szálláson lévő ágy volt számomra durva. Amúgy egy frankó kis apartmanban laktunk (Gyulán nagy divatja van ezeknek az apartmanházaknak, itt Szobin nem sok van ilyen), a gyerekeknek külön rész, olcsó is volt, szép, tiszta, mindennel felszerelt, fedett parkoló, tényleg csillagos ötös. ÉÉÉÉS akkor beraknak egy olyan franciaágyat, amin egy középre lejtő, örökre kifeküdt, százéves, besüppedt matrac van. Reggelente fájt a derekam, a hátam, szóval mintha egy úthenger ment volna végig rajtam az éjszaka. De nemcsak én, Betti is ugyanígy érzett.
Ezt soha nem fogom megérteni, hogy ha valaki befeccöl 3x8M Ft-ot (mert három apartmanja is volt a tulajnak a házban), akkor mi a f@szért nem vesz egy új matracot. Kötelezném a vendéglátókat, hogy évente egy alkalommal minden ágyukban éjszakázzanak egyet. Na mindegy, ettől eltekintve frankó kiruccanás volt.

Egy kis pihi az odaúton:

Jövök, meneküljetek! A mellette lévő zöld csúszdán 9,25 mp alatt jöttem le. Hi-hi, ide bizony jól jön 100+ kg!

A szállás szó szerint a vár tövében volt:

CSéGó fiúcska, SHER asszonyka, Réka és én:

Árnyak:

A belváros. Innen szép és romantikus, de a hidak alatt spontán nyilvános WC és bűz. Ez is Gyula!

A nyomorék ágy a mai edzésemre is rányomta a bélyegét, mert ma (már itthon) ebéd után egy kis edzéske befigyelt, bár nagyon nyominak éreztem magam:
  • Goerner-lánc@40 + Húzódzkodás 20kg: 10x(1G + 3 húzonc), minden 3 perc elején kezdtem neki
  • Szegtörés: 7x230, 7x200, 7.6x260
  • Snatch @40: 8x(minden percben 15 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 120 ismétlés 8 perc alatt
  • Függeszkedés törölközőn szűk fogással: 3x30mp
  • 2 kör szauna
Egy láncszem felépítése (kb. fél perc meló): bal kar snatch-mp-clean-mp, majd ugyanez a jobb oldalon. Összesen 20-20 nyomás, 10-10 szakítás, 10-10 clean és 10 egykezes swing (a kézcsere). A Goerner után mindig volt 3 húzonc 20kg-mal. Egy kis szegtörés (ez flottul ment), majd a lihegtető rész. Itt most nem a piros @40-es golyót hajigáltam a fejem fölé, hanem a szürkét. Ennek a füle teljesen sima. Bizony sokszor éreztem, hogy most azonnal kicsúszik a kezem közül és elhajítom. De nem.
Függeszkedéssel és szaunával zártam.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: