hétfő, június 22, 2015

18: Létrák és szakítás

Esti edzéske. A tornateremben TRX (két óra egymás után), aztán egy más fajta csoportos foglalkozás (valami furcsa „külföldi” neve van, meg sem jegyeztem), így a teremben golyóztam. Szerencsére nem voltak sokan, nem zavartam senkit és engem sem zavartak:
  • Golyós felvezetés @32: swing, clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp, mindenből 2x5 ismétlés, minimális pihikkel
  • Duplagolyós C&P @36-@36 + Húzódzkodás 10kg létrák: (5-4-4), összesen 35 felvétel és nyomás és 35 húzonc
    • Szegtörés: 7x230, 7x200
    • Vastag rudas felhúzás: 3x3x130kg, 2x15x100kg
    • Snatch @32: 10x(minden percben 15 ismétlés) összesen 150 ismétlés 10 perc alatt
    • Szauna: 1 kör
    Ennyike. A felvezetéshez nem vittem ki a két @24-es golyót, helyette egy hosszabb bemelegítést végeztem a @32-es golyóval illetve golyókkal.
    A létrákban egy picit előrébb léptem, nem vert agyon :-) aminek örülök is, hiszen ez gyakorlás jellegű móka. Nem célom, hogy úgy kelljen magam hazavonszolni edzés után. A szokásos gyakorlatokat lepörgettem, majd szakítással zártam. No meg egy kör szaunával.
    Amúgy a húzoncokon már érződik, hogy már csak 107 kg körül vagyok. Az erőszintem nem csökkent (legalábbis nem érzek visszaesést), de jobban bírom magam. A szakításnál is látszik, hogy könnyedén letolom 10 perc alatt a 150 ismétlést a @32-es golyóval. Edzés végén. Ja, meg azért mintha már észrevehető lenne rajtam néhány kis izomkupac. Vagy csak a tükör torzít :-)

    Holnap kedd és szauna-szeánsz. (Ha nem marad el, mert eddig én vagyok az egyetlen jelentkező.)

    Nincsenek megjegyzések: