csütörtök, május 07, 2015

Új világ 07.

Késő délelőtti edzés. Odafelé menet kissé megáztam, legalább növök :-). Ma alapvetően gyakorlós napot tartottam:
  • BUP @32 + Húzódzkodás: 10x(minden 3 percben 5-5 + 5), 5 különböző fogással voltak a húzoncok, összesen 50-50 BUP és 50 húzódzkodás 30 perc alatt, nem rohantam vele
  • Padlónyomás @40 + Invertált evezés: 3x(10-10 + 10), külön pihi nincs a sorozatok közt sem
  • Wrist Roller @40: 2x(befelé-kifelé)
  • Swing @48: 10x(minden percben 10 ismétlés), volt közte 3 egykezes sorozat is, ekkor 5-5 volt az adag
  • Szauna: 1 kör
Ennyi. A BUP-ot át kell ismételni, ezért ma egy közepes súllyal alacsony ismétlésszámmal sok sorozatot toltam. Mellé saját testsúlyos húzódzkodást raktam be, ötféle fogással, így mindegyikre 2 sorozat jutott. Egy gyors mennyiségi lefárasztás követte, majd tekergettem egy kicsit a lapátnyelet. Swingekkel fejeztem be a mai mozgolódást. No meg persze szaunával, de most csak egy kört ücsörögtem.
Frankó kis edzésnap!

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: